tisdag, oktober 16, 2007

Olydiga jag

Nu är jag olydig. Sitter nämligen vid pappas dator, då Internet är avstängt på min. Haha, han får skylla sig själv som låter Internet vara på för Sara men inte för mig.

Hade mattediagnos idag... Gick nog rätt okej (hoppas jag). Förvirrade mig själv supermycket på trigonometrin, vad sinus och cosinus var... Tror dock att det blev rätt tillslut.
"Det där kan jag ju jättebra" tänkte jag innan. Tjena, sådär bra var mitt minne då.

Spelade basket på idrotten. Alla andra i mitt lag (en kille i min klass och två st tvåor) var superduktiga, och jag gick mest omkring och såg förvirrad ut (jag antar att jag såg förvirrad ut i alla fall). Försökte undvika bollen i alla fall. Det gör jag laltid i sånna där bollsporter xD Vi vann alla matcher, så min taktik funkade kanske?

Förresten, skicka gärna iväg en liten kommentaar :D

1 kommentar:

Emma sa...

Det var tack vare dig som ni vann x'D Haha! Din taktik funkade xP