söndag, oktober 07, 2007

Mikro-kola! Mikro-kola!

Jag, Sara, Martina, Jessica och Ellen gjorde lite saker ute efter lunch, och sedan bestämde vi oss för att baka mikrokola hemma hos Jessie. Vi sprang dit, men då vi inte fick där sprang vi till Martina istället (alla vi tre, Jag (och Sara), Martina och Jessica bor grannar). Det var verkligen skitkul, Sara skämde ut sig x'D

Sara och Jessica: Mikro-kola! Mikro-kola! (skriker/sjunger och klappar händerna)

Sara sprang längst fram, jessica längre bak.

Sara: (viftar med armarna i luften) MIKRO-KOLA! MIKRO-KOLA! MIKRO-KOLA!

Då ser jag att pappa, Martinas pappa och Martinas morbror står och pratar på deras garageuppfart, och de kollar på Sara som skriker.

Jag: Sara...
Sara: MIKRO-KOLA! MIKRO-KOLA! MIKRO-KOLA!

Sen ser Sara de som står på grusgången, och då slutar hon skrika, och vi håller på att dö av skratt. Hahaha, det var verkligen jättekul. Kolan blev god i alla fall ^^

1 kommentar:

Emma sa...

Det är en typisk grejj som jag å mina kompisar skulle kunna göra.. Vi gör typ sånt hela tiden x'D fast vi skriker inte Mikro-kola x'D