lördag, oktober 20, 2007

Konstigt

Har just duschat, och ska ut om en liten stund (: Måste bara vänta på att Martina och Mickis har ätit klart så. Jessica kom och frågade om jag skulle vara med, och jag var inte tråkig och sa nej. Big insats by mej.

Så duktig jag har varit och gjort hela historialäxan samt lite av tyskaläxan idag, eller hur? xD Tyskan dog jag nästan på, den var verkligen sjuuukt tråkig och seg och jag vet inte vad. Vi fick nån liten bok med typ 10 småberättelser på tyska, som man skulle läsa och svara på frågor till. Jag gjorde sådär tre stycken, sedan fick jag nog. End of duktigt läxpluggande.

Känner ändå att jag måste göra läxor hela tiden, plugga inför prov och allt vad det nu är... Som om det alltid finns där som ett moln över mitt huvud, som om jag inte kan slappna av förrän jag har gjort alla läxor och kan allt. Mitt huvud känns fullt, eller är det tomt? Jag vet inte, har aldrig lärt mig att känna skillnad på det. Men normalt, nej, det är det definitivt inte.

2 kommentarer:

Emma sa...

Jaa. Du skriver mkt om att du pluggar inför prov osv. Det verkar jobbigt?

Anonym sa...

Jag hatar skolan och läxor, varför måste man?