fredag, oktober 26, 2007

Idol snart (:

Snart börjar Idol. Veckans viktigaste händelse. Okej, inte riktigt, men nästan? Jag hoppas i alla fall att Sam åker ut, jag har sagt det förut men jag säger det igen. Även denna gång är jag rädd att Evelina blir den som måste lämna Idol. Det är jag varje gång, det kanske betyder att jag hejar lite på henne? Så borde det nog vara.

För övrigt har jag tråkigt... Inget att göra. Tipsa mig gärna om bra bloggar, behöver lite fler att läsa :D
Vilka är dina favoritbloggar?

6 kommentarer:

- Nicolina sa...

Läs min :D
Fast den är tråkig, men ändå? xD
Om inte den här länken funkar så är det Cleay.blogspot.com om du nu skulle vilja läsa...

Emma sa...

Assynd att Evelina åkte ut :'( SAM MÅSTE BARA ÅKA UT NÄSTA GÅNG ELLER HUR?!

Du kan ju alltid läsa min tråkiga blogg x'D Annars har jag massa länkar till roliga bloggar på min blogg :D det är mina absoluta favvobloggar (fast din är nr 1:D)

Jessika sa...

Du kan gärna läsa min blogg :P eller min knäppa kompis blogg ;P

Anonym sa...

jag hejjar med på evelina, eller hejjade! fattar inte varför sam inte åker ;O

Anonym sa...

Läser nästan aldrig bloggar, men din brukar jag läsa ofta, och ibland t.o.m från det allra första inlägget till det sista! xD Så jag har nog inte missat nått, får jag hoppas. ^^ Lycka till! ;)

Elvira sa...

Du kan juh alltid läsa min ;o xD Haha!! :D Jag kan även tipsa om www.raur.se, en jätte bra tjej som skriver, sen kan du juh alltid gå in på www.blogtoppen.se och kolla på topplistan ^^ / Älvirah (':