söndag, oktober 07, 2007

Gårdagen

Hann knappt skriva igår, var ute lite :P Får skriva nu istället.

På förmiddagen krattade Sara och jag löv i trädgården. Förutom att min kratta var dålig så var det faktiskt rätt så kul.

Efter maten gick vi till marknaden som var här (som sagt i tidigare inlägg). Jag vägrade nästan att gå med Sara, för hon hade på sig mammas gamla klackskor, aah! Det såg ju helt sjukt ut... Hon vägrade att byta skor, och efter ett tag fick jag ge mig.

På kvällen sedan fick vi låna High School Musical av Jessica och Rebecka på dvd, så vi såg den på kvällen :D Det verkade först som om allt var emot att jag någonsin skulle få se filmen. mamma och pappa hade tv:n där nere, filmen funkade inte i min dvd, och inte i Saras dator heller. Jag fick nästan panik, man till slut funkade min dvd, tur.


Jag upptäckte hur gott Bounty är i fredags :D Det skulle nog vara bättre med kolasås i, som Mars ungefär, men det gick bra utan också.


Konstig bild på mig, haha. Mitt hår har en konstig färg, och det ser inte riktigt ut som jag.


Dagens outfit (eller ja, gårdagens outfit):
Tröjklänning - Gina Tricot
Linne - Gina Tricot
Leggings - JC
Skor - Wedins

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inte derekt en komentar men vad är det för kamra du har för värkar ju jätte bra. om nån skulle knäppa ett kort på min när jag kastar upp löv så skulle löven vara suddiga!

Emma sa...

ÅÅH! Superfina bilder :D älskar tröjklänningen <3 bilden med löven och dig åsså :D och du har väl en Nikon D40? (titta vad jag kan :D)

Linnéa sa...

Ja, jag har en Nikon D40 :D

Anonym sa...

Vad smal du är ;O