söndag, oktober 21, 2007

Där skrämde jag mig själv

Drömde en jobbig dröm inatt. Guud, vad rädd jag blev när jag vaknade!
Jag drömde att det var söndag (idag), och att jag tränade inför morgondagens tyskaprov. Sedan skulle det bli måndag nästa gång jag vaknade, så när jag vaknade på riktigt trodde jag att det var måndag, och jag behöver ju träna mer inför provet.
Hm, inte så läskigt eller så, men jag blev verkligen superrädd xD Antar att jag är sån som måste kunna allt till alla prov, annars får jag panik.

Nu sitter jag här och äter en god macka, haha x'D Ska nog inte göra någonting speciellt idag, men vill shoppa xD Gärna skor, typ sånna som Jessica hade igår, de var jättefina (och sköna :P). Fast jag såg dem inte så värst bra, det var mörkt. Tror att det var ungefär sänna här, fast svarta ^^



Jag vill nog som sagt ha en liknande modell, fast utan band och sånt, tror jag :P Just de här skorna är dock från barnavdelningen, och största storleken är 37. Jag har 38 x'D

6 kommentarer:

Emma sa...

Dom skorna var snygga :) fast nog snyggare i svart :P WIIE! jag har storlek 37 x')

Anonym sa...

Men de vi såg va ju såna som Jessica har, o de va väl inte barnstorlekar? ;S

Anonym sa...

snygga dom va!!

Anonym sa...

köpte typ sånna fast utan band o svarta idag:P hehe //Martina VN

Elvira sa...

Wihoo! :') Det är sånna jag har, svarta x] Mohahaha! ;D Jag gillar dom inte så extremt mycket, men jag går juh i sjuan, och du i ettan x) Haha, men jag köpte även den där tröjan från HM med nagelack på, sån som du har!!! :o Vi har ganska lika klädsmak ^^

Anonym sa...

Snygga! ;) Lyllo dig som har storlek 38, har själv storlek 39-40 >_< Jag är 11 år, så jag hoppas att mina fötter inte växer nåmer. xD