tisdag, oktober 09, 2007

Annorlunda

Tänk vad annorlunda mitt liv kunde vara. Allt beroende på gymnasievalet. Annan skola, annan klass, annan utbildning, kankse annat jobb i framtiden? Det känns nästan lite läskigt, nu när man tänker på det, att gymnasievalet kanske påverkar mitt liv mycket? Kanske skulle jag ändå kunna få samma jobb som jag ev. kommer att få i framtiden även om jag valt sam, men ändå.

Man skulle kanske vilja testa och se om klassen, skolan mm skulle vara bättre om jag valt sam istället? Jag skulle absolut inte vilja chansa, och inte heller testa (alltså, bara få veta hur det skulle vara, få skolstarten uppspelad i huvudet). Nej, jag skulle aldrig klara av en skolstert i en främmande klass till.

3 kommentarer:

Emma sa...

aaa :O vad vill du bli då?

Linnéa sa...

Jag har ingen aning faktiskt :P

Emma sa...

Hehe okej :)