lördag, september 29, 2007

Shopping och bakning

Jag, mamma och Sara gick ner till stan i förmiddags. Vädret var väl inte det bästa, regn och kall blåst. I och för sig blev det mycket mysigare att komma hem sedan, och det är väl bra? xD
I alla fall så köpte jag det här på stan:


Rött linne - JC
Svarta jeans - JC
Mörkgrå tröja med tryck - H&M


Senare, innan vi skulle fika, bakade Sara och jag scones :) Det tar ju inte så lång tid, vilket är bra. Gott blev det också.
Duktig på grammatik som jag är hittade jag även på vad scones hette i singular och plural. En scone, flera sconar/sconesar. Haha, jag gillar att hitta på egna ord, trots att det blir heelt grammatiskt fel. Men det spelar väl ingen roll?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Asså, du ?
Vet du måtten till den här BLOG - grejjen ? xD

Anonym sa...

snygging!

Anonym sa...

Riktigt snyggt linne, älskar byxorna! ^^ /Rebecca, MystiQa på s.s

Anonym sa...

J�tte fint linne!<33
Vill ocks� va som du, ha en egen stil va sig sj�lv osv. Men jag v�gar inte, har du n�got tips! :)
Kram!
ps: j�tte fin blog du har!

Anonym sa...

Tror att det ska vara " En scone, flera Scones" Kanske? xD