måndag, september 10, 2007

Regn, regn, regn...

Det regnade massor imorse när jag skulle cykla till skolan. Usch, inte alls kul. Har jag sagt att jag hatar regn? Jag hatar regn. Nu är det sagt xD
Fast jag gillar det faktiskt ibland... På helgerna. Då behöver man inte vara ute, utan kan sitta inne hela dagen, hihi. Tyvärr regnar det alltid på vardagarna när man ska till skolan, så man kommer dit och ser ut som en dränkt katt.

Nu har jag huvudvärk. Lite grann i alla fall. Jag brukar faktiskt nästan aldrig ha ont i huvudet (peppar peppar ta i trä). Bara en gång i månaden eller så. I guess I´m pretty lucky ;)

Imorgon blir det en idrottsdag. Först gympa, och sen är det minimaran, ca 9 km. Visserligen ska jag gå på båda, men ändå. Inga lektioner i alla fall, hihi.


Åh, jag måste bara tacka för alla kommentarer jag har fått den senaste tiden <3 Det är verkligen jätteroligt, fortsätt så, haha x'D

Inga kommentarer: