tisdag, september 11, 2007

Oh no, not AGAIN!

Jag gillar inte den här dagen. Vad är det för elak skola jag har börjat på egentligen??
För ca 1,5 vecka sedan gick vi till Lunedet, 1,3 mil. Idag har vi först idrott, orientering, och då ska vi bara gå runt, för sedan, efter lunch, har vi minimaran! Jippie, jag kan knappt hålla mig tills jag får springa 9 km! (Om någon nu inte förstod det, så är ironisk xD)
Jag ska inte ens springa, utan bara gå. Jag orkar absolut inte springa så långt, och det är väl ingen idé att springa en bit bara? Jag kommer ju ändå inte med på den där topp 200-listan, så det kvittar väl. Huvudsaken är att man kommer runt.

Idag kankse det inte blir 1,3 mils vandring, men nästan i alla fall. Åhå, jag dör.

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart :) Jag länkar dig med en gång! Puss!