söndag, september 23, 2007

Byta layout?

Jag har ju funderat på att byta layout på bloggen, har tröttnat rätt så mycket på den nuvarande... Satt därför och gjorde lite av vad som skulle kunna bli en ny layout idag, men jag är inte säker på om den är bättre eller sämre än den jag har nu. Har ingen aning om vad jag tycker om den.

Skulle därför behöva lite hjälp, vad tycker du? Ska jag ha kvar detta utseende, byta till det nya eller byta, fast till en annan layout än den jag gjorde idag?

Här kan du se den nya, eventuellt nästa layout. Den är kankse inte riktigt helt klar. Texten ska stå i vita rutan såklart, och den blir ju större ju mer man skriver ^^

Så... Vad tycks? :P Var ärlig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte att den var fin.
Lite mer färger uppskattas ju ;) Med det menar jag att den nya layouten var gladare i färgerna, och det är ett plus. Sen då all text kommer på plats kommer det bli skitsnyggt.

Anonym sa...

Du väljer ju själv vilken du ska ha, men hade jag avrit du hade jag valt den nya :D

Anonym sa...

Jag tycker att du ska byta, det skulle liva upp det hela ;) Eller så kan du göra fler alternativ så det blir lite mer att välja mellan, du är ju så bra på PS :)

Anonym sa...

Jag tyckte att båda va fina :] dock tyckte jag att du passade lite bättre i den lite mer rödhåriga? nyansen eftersom jag älskar den typen av hårfärgen, alltså den du hade innan. Men båda va ändå finfina

Anonym sa...

Den var skitfiin .__. :D
Tyckte först att du skulle ha kvar den gamla men har ånrat mig nu xD

Anonym sa...

ångrat mig *

Emma Stavås ;) sa...

Jag tycker att du inte ska ha lila på den nya layoauten utan kanske blått eller grönt! :) Fast det är ju ändå din blogg så det är du som ska vara nöjd med den.

Emma sa...

Jag älskar verkligen den layouten du har nu, fast jag älskar den nya åsså! Asså det är ju alltid kul med förrändring! BYT :D tröttnar du kan du ju göra en ny, eller ladda upp din gamla igen :D