lördag, augusti 11, 2007

Tribe!

Igår började Tribe sändas om igen, wiiie! Jag har bara sett säsong 5 förut, men nu är det alltså helt från början.. Gissa vem som kommer sitta klistrad framför tv:n varje vardag kl 15.35 (och kolla på Barnkanalen)? Annars kommer jag spela in såklart, om jag inte hinner se just när det går.
Bara för att jag såg Tribe blev jag sugen på att sminka mig själv på datorn. Självklart är det meningen att det ska vara lite konstigt. Jag försökte göra ännu värre saker, men det så allt för fejkat ut, så jag bestämde mig för att det fick räcka med att fixa ögonen, munnen och håret lite grann ^^

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh, Vad kul att du också kollar på the tribe.
Jag började kolla från sesong 4.
Sedan efter 5 så laddade jag ner de tidigare sesongerna på datorn.
Alltså sesong 1,2 och 3. Och sen så köpte min syrra sesong 4 på dvd.
Fast då var det ju ingen svensk text till. Så det ska bli kul att se dom med svensk text.
Men jag hatar den svenska översättningen på The Demondogs och Lokos. Det är typ Varulfshundarna och Tupparna om jag inte minns fel´, Men något sånt var det.
Mohh, Det låter så fult. Dom kan ju igentligen inte översätta namn bara så där.
Det låter ju helt sjukt.
- Göm er, Tupparna kommer!
Haha xD Helt sjukt tycker jag.
Men iallafall. Kul att du också tittar.
PS. Jag hittade denna sida genom stallet.se där heter jag Majja. Kram // Majja

Linnéa sa...

Jag håller med om det där med översättningen, det låter helt konstigt xD

Anonym sa...

Kollade du idag?
Jag missade det eftersom jag var på stan och handlade bäbis kläder.
Min kusin har precis fått en liten Natalie. Sööt<3

Linnéa sa...

Bläh, jag missade det också idag :(

Julia sa...

Haha har sett nästan alla sesånger :) du vet att de finns att köpa på film va?