måndag, augusti 27, 2007

Stan :)

Martina och jag gick ner till stan för en timme sen eller så. Det regnade massor, så vi fick ha paraplyer. Konstigt, eller hur?
Först gick vi till JC, Martina skulle kolla på nåt linne, men det fanns inget i hennes storlek. Sen gick vi till Bokia, hon skulle köpa ett block till skolan. Jag hade också tänkt köpa ett, jag tror nämligen att jag behöver ett till, men så kom jag på att jag nog har ett hemma.
På bokhandeln kostar ett vanligt kollegieblock 15 kr, och på caféet i skolan kostar det bara 6 kr. Snacka om underpris, om det nu finns nåt som heter så.

På onsdag är det fotografering i skolan. Blä, jag blir alltid så himla dålig på alla skolkort. Måste i alla fall se till att mitt hår inte är helt platt, som på åttans klassfoto. Fy, det är obehagligt att ens tänka på det. Jag får verkligen inte bli så dålig igen...

Nu spöregnar det här ute. Inte speciellt kul, men efter regn kommer sol, som man säger.
Efter sol kommer tydligen regn också. Nu har det varit fint väder i många dagar, så självklart tyckte väl molnen att de bara var tvugna att släppa ner lite vatten över oss.

Inga kommentarer: