måndag, augusti 06, 2007

Stan med Sara

Var på stan med Sara innan lunch idag. Först var vi på H&M. När jag provade ett par leggings var det några som pratade engelska i ett av provrummen bredvid. Det lät verkligen sådär superöverdrivet som man kan se på egnelska filmer eller nåt. Jag kunde knappt hålla mig för skratt.
Jag köpte inte leggingsen som jag provade eftersom jag inte var säker på om jag ville ha dem (de var dyra, 129kr, och jag är snål. Även om mamma betalar), men jag köpte en rosa ögonskugga som jag länge tänkt göra. Den kostade bara 10 kr, det kan det väl kankse vara värt.

Vi gick till Bokia, Sara skulle köpa ett nytt skrivbordsunderlägg, men det stod inte hur mycket det kostade, så hon lät bli.

Då ville Sara gå till leksaksaffären för att köpa The Sims 2 H&M Fashion. Jag försökte hindra henne (det ör onödigt), men hon köpte det i alla fall.

Vi fortsate till djuraffären och köpte mat till Smilla och Flupsi. Vi köpte ovanligt lite den här gången. Vanligtvis kostar det ca 70 kr, men nu kostade det bara 56 kr.

Åh, vad intressant va? Haha.

Inga kommentarer: