tisdag, augusti 07, 2007

Sola

Idag har jag varit på Vara-duktig-humör. Innan lunch satt jag ute i solen och läste en stund, och efter maten städade jag i lekerstugan helt själv. Jag tömde ut spånet ur Flupsis bur som varit där i nästan en månad. Det hade börjat lukta dass i lekerstugan, inte alls trevligt. Jag sopade golvet och så där, och när Sara, som lovat att hjälpa till, kom ut var jag redan klar.

Vi bytte om till bikini och la oss på handdukar på gräsmattan och solade. Det var faktiskt rätt så skönt, och mamma slipper klaga på att vi bara är inne och slöar. Bättre att vara ute och slöa, haha.
Självkalrt blir jag inte brun, jag KAN inte bli brun. Det händer då och då att jag blir lite röd, vilket jag faktiskt blev nu. Lite på benen (bara just ovanför knäna), axlarna, armarna och halsen. Man ser i alla fall kanten efter linnet om man tittar riktigt noga. Det är mer än jag brukar lyckas med.

Inga kommentarer: