torsdag, augusti 09, 2007

Nyklippt!

Inte särskilt bra bild, men har ingen bättre. Nu har jag varit och klippt mig. Jag och Sara hade tider efter varandra, och vi hade bestämt att jag skulle klippa mig först. Självklert sa de Saras namn före mitt, men det spelade ju ingen roll. När jag var klar var det då Saras tur (vi hade samma frisör). Hon tvingade mig att sitta och vänta medans hon blev klippt, så att vi skulle gå hem tillsammans sen. Fast det bara är ca 200-300 m. Det gick bra ändå, jag läste en tidning, så tiden gick inte sådär extremt jättesakta.
Förändringen är väl inte total, men jag har lite kortare hår i alla fall. Nästan lite FÖR kort faktiskt, men det växer ju ut så småning om.
Hoppas att det hinner växa lite till skolan börjar. Bara 11 dagar kvar nu, aah!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fint ^^ Du har sminkat dej fint också. Vad andvänder du för mascara?

Linnéa sa...

Tack! Jag använder H&M:s mascara, ingen dyr alltså ;)

Anonym sa...

Ja, det var jätte fint.
Har du haft lugg innan? Du passade iallafall bre med det.

Linnéa sa...

Ja, det har jag :D