söndag, augusti 05, 2007

Ny blogg!

Nu har jag skapat en ny blogg, den tredje jag har.
Undrar hur länge det kommer att hålla. En vecka? Två? En månad? Vi får väl se.

Jag ville inte ha kvar namnet på min gamla blogg, och bloggen jag har på min hemsida, http://www.linneafoto.webb.se, är så jobbig att uppdatera då jag måste koda den själv osv. Dessutom kan man inte kommentera. Inte för att jag tror att det sitter massa folk och bara väntar på att jag ska göra en ny blogg där de kan skriva en mening eller två om det jag har skrivit, men i alla fall.

Jag tror nog att layouten nästan är klar, några saker finns att fixa till, men hittils är jag nöjd. I och för sig blir jag för det mesta nöjd med allt nytt men tröttnar efter ett litet tag...

I alla fall - Välkommen till min nya blogg, jag hoppas att du gillar den ;)

Inga kommentarer: