fredag, augusti 17, 2007

Klassträff!

Wiie, jag är glad! Snart (om 3 timmar) ska klassen (gamla klassen, roliga klassen, bästa klassen, 9A!) iväg och äta pizza :D Jag vet inte hur många som kommer, men de flesta tror (och hoppas) jag. Alla tjejer i alla fall, det är säkert. Typ alla killar också, antar jag. Fast inte riktigt alla, antar jag..

Igår skulle jag, Martina, Sara och Mickis hitta på någonting. Jag och Martina gick till Jessica och Rebecka medans Sara och Mickis hoppade studsmatta. Jessie och Becka packade, så de kunde inte komma ut. Vi gick till Adam, han ville inte komma för att vi var så få. Då gick vi in och kollade på Mickis och Martinas nya eremitkräftor. De var läskigt stora, den lilla är mycket sötare.
Martina pratade i telefon när vi var nere och kollade, och så sa hon att Ebba, Christine och Jennifer skulle komma. Jag vet inte vem som ringde eller så, men struntsamma. Ebba berättade om när Jennifer ringde till Martin-Martin (hm, jag kallar honom fortfarande för det, eftersom han var ny i klassen i början av nian, och vi hade ju redan en Martin). Han visste inte vem det var först, så hon fick fråga om han hade gått i 9A. Då kom han ihåg.

Martina kom på att vi kunde spela kort, så vi 5 satt på hennes altan och spelade Neger och President i 2½ timme eller så. Det var kul och får mig verkligen att tänka på klassen. Vi brukade alltid spela neger och president på vårterminen i nian.

Fick böckern jag beställt igår. Linas kvällsbok 1&2, En prinsessas dagbok 7, Washington D.C. och Knappt lovlig. Har redan läst Linas kvällsbok 2 (hade redan läst ettan) och börjat på En prinsessas dagbok 7.
Nu har jag i alla fall böcker som räcker några dagar. Kankse till och med någon/några veckor. Skolan börjar ju på måndag (HJÄLP!).

Inga kommentarer: