onsdag, augusti 08, 2007

Åka och köpa glass

Jag, Sara, mormor och morfar åkte till Grythyttan och åt glass efter lunch. Det är ca 4 mil dit, så det var lite jobbigt att åka bil. Men glassen var god i alla fall, speciellt citron <3
När vi hade ätit upp åkte vi till ett ställe för att titta på utsikten. Vi kunde tyvärr inte gå ur bilen eftersom det åskade. Att stå högst upp på en kulle mitt under ett åskmoln är nog inte så bra, haha.
Istället för att åka direkt hem åkte vi till Filipstad för att hälsa på min kusin. Det är nog andra gången någonsin jag hälsar på dem utan att det är kalas eller så. Första gången var när Carl (min kusin) var nyfödd för ca 2½ år sedan.
När vi hade fikat och så åkte vi hem. Irriterande nog är det massor av hästar längs vägen som jag bara vill fota. Gaaah.

Inga kommentarer: