måndag, augusti 27, 2007

Ge mig en ny dator!

Ååh, jag vill så hemskt gärna ha en ny dator! Min nuvarande är så jobbig och seg hela tiden, blää. Det hjälper inte speciellt mycket att säga till pappa, för då kommer han bara fixa klart en annan, lika gammal (dvs. mer än 5 år) dator till mig som han tror kommer funka bättre.
Hallå, då är det ju inte kul. Antingen vill jag ha kvar den här datorn eller få en ny. Så är det, haha.
Jag ska nog gå och tjata lite på honom. Det funkade ju med kameran, men jag tvivlar starkt på att det här kommer funka.

Ååh, nu kom jag och tänka på Martina som får en dator av skolan (bärbar). Fusk fusk fusk fusk!
Fast så går hon nåt idrottsinriktat också typ, med 3,5 h idrott 2ggr i veckan. Inte alls fusk! Själv har jag bara gympa 80 min en gång i veckan. Wiiie!

Inga kommentarer: