måndag, augusti 13, 2007

Fotade Flupsi

Tidigare idag fotade jag Flupsi <3 Smart som jag är gick jag aldrig in till henne, utan satt utanför. Gallret suddas ut, och bilderna blir nog nästan bättre än om man sitter där inne. Det blir i alla fall mycket mer misslyckade bilder inne i buren.
Jag var snäll och fotade Smilla, Saras kanin, också, men hon (Smilla) var otacksam. Hon bara tiggde äppelblad vid gallret så att jag knappt fick en enda bra bild på henne. Tur att min lilla Flupsi är duktig :D

Fotade även lite blommor och sånt, men orkar inte lägga upp de bilderna här. Jag är lite lat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh,Flupsi .. Sötis<3

Anonym sa...

Flupsi är så söt!<3333

Anonym sa...

Kan Föupsi bli sötare? <3 *avis* hahah x) Men kaninen är skiiiit sööt *ursökta mitt ordspeåk* Pussar & Kramar Johanna C

Anonym sa...

Flupsi är så söt <3 Verkligen (: